Ford Focus 2 generacja [Odnowiony] (2008 - 2011) Kombi 5-dw. 1.6 MT (101 KM) - dane techniczne i raporty spalania
Sprawdź dodane przez naszych użytkowników raporty spalania dotyczące samochodu Ford Focus 2 generacja [Odnowiony] (2008 - 2011) Kombi 5-dw. 1.6 MT (101 KM).
Nasi użytkownicy dodali już 2 raportów spalania i opinii na temat Ford Focus 2 generacja [Odnowiony] Kombi 5-dw. 1.6 MT (101 KM).
Liczba raportów spalania: 2
Śr. spalanie w mieście
9 l/100km
Śr. spalanie w trasie
7 l/100km
Śr. spalanie w cyklu mieszanym
8.25 l/100km
Ford Focus 2 generacja [Odnowiony] Kombi 5-dw. 1.6 MT (101 KM) - 2008 rok, Autor: Piotr, 2017-07-24 21:28:18
Spalanie w mieście: 8 Spalanie w trasie: 7 Spalanie w cyklu mieszanym: 7.5 Komentarz:
Hurtownia
Ford Focus 2 generacja [Odnowiony] Kombi 5-dw. 1.6 MT (101 KM) - 2008 rok, Autor: mla, 2020-04-26 16:39:27
Spalanie w mieście: 10 Spalanie w trasie: 7 Spalanie w cyklu mieszanym: 9 Komentarz:
Długość: 4468 mm
Szerokość: 1839 mm
Wysokość: 1503 mm
Rozstaw osi: 2640 mm
Rozstaw kół przednich: 1535 mm
Rozstaw kół tył: 1531 mm
Masa własna: 1404 kg
Maksymalna pojemność bagażnika: 1546 litr
Minimalna pojemność bagażnika: 482 litr
Masa całkowita: 1820 kg
Nośność: 416 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą: 3020 kg
Silnik
Pojemność silnika: 1596 cm3
Moc silnika: 101 KM
Obroty maksymalnej mocy: do 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 150 Nm
Typ wtrysku: rozproszony wtrysk
Układ cylindrów: Rzędowy
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów na cylinder: 4
Średnica cylindra: 79 mm
Skok tłoka: 81.4 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego: 4000 obr/min
Skrzynia biegów i sterowanie
Ilość biegów: 5
Napęd: Przedni
Średnica zawracania: 10.4 m
Wskaźniki pracy
Prędkość maksymalna: 180 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12.2 s
Pojemność zbiornika paliwa: 55 litr
Norma ekologiczna: EURO IV
Zużycie paliwa w mieście na 100 km: 8.7 litr
Zużycie paliwa na autostradzie na 100 km: 5.5 litr
Zużycie paliwa w trybie mieszanym cyklu na 100 km: 6.7 litr
Zasięg: od 630 do 1 000 km
Zawieszenie i hamulce
Rodzaj hamulców (tył): Hamulce
Przednie zawieszenie: Niezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenie: Niezależna, wiele poprzeczny, Stabilizator przechyłów