Ford Focus 3 generacja (2011 - 2016) Hatchback 5-dw. 1.6 MT (105 KM) - dane techniczne i raporty spalania
Sprawdź dodane przez naszych użytkowników raporty spalania dotyczące samochodu Ford Focus 3 generacja (2011 - 2016) Hatchback 5-dw. 1.6 MT (105 KM).
Nasi użytkownicy dodali już 2 raportów spalania i opinii na temat Ford Focus 3 generacja Hatchback 5-dw. 1.6 MT (105 KM).
Liczba raportów spalania: 2
Śr. spalanie w mieście
8 l/100km
Śr. spalanie w trasie
6.6 l/100km
Śr. spalanie w cyklu mieszanym
7.25 l/100km
Ford Focus 3 generacja Hatchback 5-dw. 1.6 MT (105 KM) - 2015 rok, Autor: pppp, 2017-02-18 14:49:00
Spalanie w mieście: 8 Spalanie w trasie: 6 Spalanie w cyklu mieszanym: 7 Komentarz:
spokojna jazda
Ford Focus 3 generacja Hatchback 5-dw. 1.6 MT (105 KM) - 2016 rok, Autor: xxxxxx, 2019-10-15 16:42:33
Spalanie w mieście: 8 Spalanie w trasie: 7.2 Spalanie w cyklu mieszanym: 7.5 Komentarz:
Długość: 4358 mm
Szerokość: 1823 mm
Wysokość: 1484 mm
Rozstaw osi: 2648 mm
Rozstaw kół przednich: 1554 mm
Rozstaw kół tył: 1534 mm
Masa własna: 1270 kg
Maksymalna pojemność bagażnika: 1062 litr
Minimalna pojemność bagażnika: 277 litr
Masa całkowita: 1825 kg
Nośność: 555 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą: 2525 kg
Silnik
Pojemność silnika: 1596 cm3
Moc silnika: 105 KM
Obroty maksymalnej mocy: do 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 150 Nm
Typ wtrysku: rozproszony wtrysk
Układ cylindrów: Rzędowy
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów na cylinder: 4
Średnica cylindra: 79 mm
Skok tłoka: 81.4 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego: 4000 do 4 500 obr/min
Skrzynia biegów i sterowanie
Ilość biegów: 5
Napęd: Przedni
Średnica zawracania: 11 m
Wskaźniki pracy
Prędkość maksymalna: 187 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h): 12.3 s
Pojemność zbiornika paliwa: 55 litr
Norma ekologiczna: EURO V
Zużycie paliwa w mieście na 100 km: 8.3 litr
Zużycie paliwa na autostradzie na 100 km: 4.6 litr
Zużycie paliwa w trybie mieszanym cyklu na 100 km: 5.9 litr
Zasięg: od 660 do 1 200 km
Zawieszenie i hamulce
Rodzaj hamulców (tył): Hamulce
Przednie zawieszenie: Niezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenie: Niezależna, wiele poprzeczny, Stabilizator przechyłów