Strona główna > Raporty spalania > Mercedes-Benz > E-Klasa > W212/S212/C207/A207 > Sedan 4-dw. > E 500 T BlueEfficiency 4MATIC 7G-Tronic Plus (408 KM)

Mercedes-Benz E-Klasa W212/S212/C207/A207 (2009 - 2013) Sedan 4-dw. E 500 T BlueEfficiency 4MATIC 7G-Tronic Plus (408 KM) - dane techniczne i raporty spalania
Sprawdź dodane przez naszych użytkowników raporty spalania dotyczące samochodu Mercedes-Benz E-Klasa W212/S212/C207/A207 (2009 - 2013) Sedan 4-dw. E 500 T BlueEfficiency 4MATIC 7G-Tronic Plus (408 KM).
Nasi użytkownicy dodali już 0 raportów spalania i opinii na temat Mercedes-Benz E-Klasa W212/S212/C207/A207 Sedan 4-dw. E 500 T BlueEfficiency 4MATIC 7G-Tronic Plus (408 KM).
Liczba raportów spalania: 0
Dane techniczne Mercedes-Benz E-Klasa W212/S212/C207/A207 (2009 - 2013) Sedan 4-dw. E 500 T BlueEfficiency 4MATIC 7G-Tronic Plus (408 KM)
Nadwozie
Długość: 4868 mmSzerokość: 1854 mm
Wysokość: 1471 mm
Rozstaw osi: 2874 mm
Rozstaw kół przednich: 1585 mm
Rozstaw kół tył: 1604 mm
Masa własna: 1885 kg
Maksymalna pojemność bagażnika: 540 litr
Minimalna pojemność bagażnika: 540 litr
Masa całkowita: 2510 kg
Nośność: 625 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą: 4610 kg
Silnik
Pojemność silnika: 4663 cm3Moc silnika: 408 KM
Obroty maksymalnej mocy: do 5 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 600 Nm
Typ wtrysku: bezpośredni wtrysk
Układ cylindrów: V-kształcie
Liczba cylindrów: 8
Liczba zaworów na cylinder: 4
Rodzaj doładowania: Turbo
Średnica cylindra: 92.9 mm
Skok tłoka: 86 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego: 1600 do 4 750 obr/min
Obecność chł.: istnieje
Skrzynia biegów i sterowanie
Ilość biegów: 7Napęd: Pełna
Średnica zawracania: 11.2 m
Wskaźniki pracy
Prędkość maksymalna: 250 km/hPrzyspieszenie (0-100 km/h): 5.2 s
Pojemność zbiornika paliwa: 80 litr
Norma ekologiczna: EURO V
Zużycie paliwa w mieście na 100 km: 13 litr
Zużycie paliwa na autostradzie na 100 km: 7.2 litr
Zużycie paliwa w trybie mieszanym cyklu na 100 km: 9.4 litr
Zasięg: od 620 do 1 110 km
Zawieszenie i hamulce
Rodzaj hamulców (tył): HamulcePrzednie zawieszenie: Niezależna, wiele poprzeczny, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenie: Niezależna, wiele poprzeczny, Stabilizator przechyłów