Opel Insignia 1 generacja [Odnowiony] (2013 - 2016) Sedan 2.0 CDTI Bi-Turbo AT 4x4 (195 KM) - dane techniczne i raporty spalania
Sprawdź dodane przez naszych użytkowników raporty spalania dotyczące samochodu Opel Insignia 1 generacja [Odnowiony] (2013 - 2016) Sedan 2.0 CDTI Bi-Turbo AT 4x4 (195 KM).
Nasi użytkownicy dodali już 1 raportów spalania i opinii na temat Opel Insignia 1 generacja [Odnowiony] Sedan 2.0 CDTI Bi-Turbo AT 4x4 (195 KM).
Liczba raportów spalania: 1
Śr. spalanie w mieście
10 l/100km
Śr. spalanie w trasie
8 l/100km
Śr. spalanie w cyklu mieszanym
8.5 l/100km
Opel Insignia 1 generacja [Odnowiony] Sedan 2.0 CDTI Bi-Turbo AT 4x4 (195 KM) - 2014 rok, Autor: tomasz wincenty kosiarkiewicz, 2019-06-25 10:45:26
Spalanie w mieście: 10 Spalanie w trasie: 8 Spalanie w cyklu mieszanym: 8.5 Komentarz:
Długość: 4842 mm
Szerokość: 1858 mm
Wysokość: 1498 mm
Rozstaw osi: 2737 mm
Rozstaw kół przednich: 1587 mm
Rozstaw kół tył: 1590 mm
Prześwit: 160 mm
Maksymalna pojemność bagażnika: 1015 litr
Minimalna pojemność bagażnika: 500 litr
Masa całkowita: 2310 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą: 4310 kg
Silnik
Pojemność silnika: 1956 cm3
Moc silnika: 195 KM
Obroty maksymalnej mocy: do 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 400 Nm
Typ wtrysku: Common Rail
Układ cylindrów: Rzędowy
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów na cylinder: 4
Rodzaj doładowania: Biturbo
Średnica cylindra: 83 mm
Skok tłoka: 90.4 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego: 1750 do 2 500 obr/min
Obecność chł.: istnieje
Skrzynia biegów i sterowanie
Ilość biegów: 6
Napęd: Pełna
Średnica zawracania: 11.4 m
Wskaźniki pracy
Prędkość maksymalna: 225 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h): 9 s
Pojemność zbiornika paliwa: 70 litr
Norma ekologiczna: EURO V
Zużycie paliwa w mieście na 100 km: 8.2 litr
Zużycie paliwa na autostradzie na 100 km: 4.9 litr
Zużycie paliwa w trybie mieszanym cyklu na 100 km: 6.2 litr
Zasięg: od 850 do 1 430 km
Zawieszenie i hamulce
Rodzaj hamulców (tył): Hamulce
Przednie zawieszenie: Niezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenie: Niezależna, wiele poprzeczny