Skoda Citigo 1 generacja (2011 - 2016) Hatchback 5-dw. 1.0 AT (60 KM) - dane techniczne i raporty spalania
Sprawdź dodane przez naszych użytkowników raporty spalania dotyczące samochodu Skoda Citigo 1 generacja (2011 - 2016) Hatchback 5-dw. 1.0 AT (60 KM).
Nasi użytkownicy dodali już 2 raportów spalania i opinii na temat Skoda Citigo 1 generacja Hatchback 5-dw. 1.0 AT (60 KM).
Liczba raportów spalania: 2
Śr. spalanie w mieście
5.25 l/100km
Śr. spalanie w trasie
5.5 l/100km
Śr. spalanie w cyklu mieszanym
6 l/100km
Skoda Citigo 1 generacja Hatchback 5-dw. 1.0 AT (60 KM) - 2015 rok, Autor: jan, 2017-10-05 12:40:32
Spalanie w mieście: 5 Spalanie w trasie: 6 Spalanie w cyklu mieszanym: 7 Komentarz:
srednia jazda 80-90 km na 1h
Skoda Citigo 1 generacja Hatchback 5-dw. 1.0 AT (60 KM) - 2014 rok, Autor: kondua, 2017-12-09 18:14:48
Spalanie w mieście: 5.5 Spalanie w trasie: 5 Spalanie w cyklu mieszanym: 5 Komentarz:
Długość: 3563 mm
Szerokość: 1645 mm
Wysokość: 1478 mm
Rozstaw osi: 2420 mm
Rozstaw kół przednich: 1428 mm
Rozstaw kół tył: 1424 mm
Masa własna: 932 kg
Prześwit: 136 mm
Maksymalna pojemność bagażnika: 942 litr
Minimalna pojemność bagażnika: 234 litr
Masa całkowita: 1290 kg
Nośność: 433 kg
Silnik
Pojemność silnika: 999 cm3
Moc silnika: 60 KM
Obroty maksymalnej mocy: od 5 000 do 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 95 Nm
Typ wtrysku: rozproszony wtrysk
Układ cylindrów: Rzędowy
Liczba cylindrów: 3
Liczba zaworów na cylinder: 4
Średnica cylindra: 74.5 mm
Skok tłoka: 76.4 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego: 3000 do 4 300 obr/min
Skrzynia biegów i sterowanie
Ilość biegów: 5
Napęd: Przedni
Średnica zawracania: 9.8 m
Wskaźniki pracy
Prędkość maksymalna: 160 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h): 15.3 s
Pojemność zbiornika paliwa: 35 litr
Norma ekologiczna: EURO V
Zużycie paliwa w mieście na 100 km: 5.3 litr
Zużycie paliwa na autostradzie na 100 km: 3.9 litr
Zużycie paliwa w trybie mieszanym cyklu na 100 km: 4.4 litr
Zasięg: od 660 do 900 km
Zawieszenie i hamulce
Rodzaj hamulców (tył): Bębnowe
Przednie zawieszenie: Niezależna, Kolumny Macphersona, Na trójkątne wahacze
Tylne zawieszenie: Pół-niezależne, Na wzdłużnych wahaczy, Poprzeczne drążki skrętne wałów