Zima 2023/2024
Strona główna > Raporty spalania > Skoda > Octavia > 2 generacja [Odnowiony] > Combi kombi 5-dw. > 1.4 Euro V MT (80 KM)

Skoda Octavia 2 generacja [Odnowiony] (2008 - 2013) Combi kombi 5-dw. 1.4 Euro V MT (80 KM) - dane techniczne i raporty spalania

Sprawdź dodane przez naszych użytkowników raporty spalania dotyczące samochodu Skoda Octavia 2 generacja [Odnowiony] (2008 - 2013) Combi kombi 5-dw. 1.4 Euro V MT (80 KM).
Nasi użytkownicy dodali już 0 raportów spalania i opinii na temat Skoda Octavia 2 generacja [Odnowiony] Combi kombi 5-dw. 1.4 Euro V MT (80 KM).


Liczba raportów spalania: 0

Dane techniczne Skoda Octavia 2 generacja [Odnowiony] (2008 - 2013) Combi kombi 5-dw. 1.4 Euro V MT (80 KM)

Pokaż szczegółowe dane

Nadwozie

Długość: 4569 mm
Szerokość: 1769 mm
Wysokość: 1468 mm
Rozstaw osi: 2578 mm
Rozstaw kół przednich: 1541 mm
Rozstaw kół tył: 1514 mm
Masa własna: 1180 kg
Prześwit: 140 mm
Maksymalna pojemność bagażnika: 1620 litr
Minimalna pojemność bagażnika: 580 litr
Masa całkowita: 1750 kg
Nośność: 570 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą: 2850 kg

Silnik

Pojemność silnika: 1390 cm3
Moc silnika: 80 KM
Obroty maksymalnej mocy: do 5 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 132 Nm
Typ wtrysku: rozproszony wtrysk
Układ cylindrów: Rzędowy
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów na cylinder: 4
Średnica cylindra: 76.5 mm
Skok tłoka: 75.6 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego: 3800 obr/min
Obecność chł.: istnieje

Skrzynia biegów i sterowanie

Ilość biegów: 5
Napęd: Przedni
Średnica zawracania: 10.85 m

Wskaźniki pracy

Prędkość maksymalna: 174 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h): 14.3 s
Pojemność zbiornika paliwa: 55 litr
Norma ekologiczna: EURO V
Zużycie paliwa w mieście na 100 km: 8.5 litr
Zużycie paliwa na autostradzie na 100 km: 5.1 litr
Zużycie paliwa w trybie mieszanym cyklu na 100 km: 6.4 litr
Zasięg: od 650 do 1 080 km

Zawieszenie i hamulce

Rodzaj hamulców (tył): Hamulce
Przednie zawieszenie: Niezależna, Kolumny Macphersona, Na poprzecznych dźwignię, Amortyzatory, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenie: wiele poprzeczny, Stabilizator przechyłów