Zima 2023/2024
Strona główna > Raporty spalania > Volkswagen > Golf > 5 generacja > GTI hatchback 5-dw. > 2.0 TSI Pirelli MT (230 KM)

Volkswagen Golf 5 generacja (2003 - 2009) GTI hatchback 5-dw. 2.0 TSI Pirelli MT (230 KM) - dane techniczne i raporty spalania

Sprawdź dodane przez naszych użytkowników raporty spalania dotyczące samochodu Volkswagen Golf 5 generacja (2003 - 2009) GTI hatchback 5-dw. 2.0 TSI Pirelli MT (230 KM).
Nasi użytkownicy dodali już 0 raportów spalania i opinii na temat Volkswagen Golf 5 generacja GTI hatchback 5-dw. 2.0 TSI Pirelli MT (230 KM).


Liczba raportów spalania: 0

Dane techniczne Volkswagen Golf 5 generacja (2003 - 2009) GTI hatchback 5-dw. 2.0 TSI Pirelli MT (230 KM)

Pokaż szczegółowe dane

Nadwozie

Długość: 4216 mm
Szerokość: 1759 mm
Wysokość: 1501 mm
Rozstaw osi: 2574 mm
Rozstaw kół przednich: 1540 mm
Rozstaw kół tył: 1520 mm
Masa własna: 1432 kg
Prześwit: 91 mm
Maksymalna pojemność bagażnika: 1305 litr
Minimalna pojemność bagażnika: 350 litr
Masa całkowita: 1860 kg
Nośność: 428 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą: 3260 kg

Silnik

Pojemność silnika: 1984 cm3
Moc silnika: 230 KM
Obroty maksymalnej mocy: do 5 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 300 Nm
Typ wtrysku: bezpośredni wtrysk
Układ cylindrów: Rzędowy
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów na cylinder: 4
Rodzaj doładowania: Turbo
Średnica cylindra: 82.5 mm
Skok tłoka: 92.8 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego: 2200 do 5 200 obr/min
Obecność chł.: istnieje

Skrzynia biegów i sterowanie

Ilość biegów: 6
Napęd: Przedni
Średnica zawracania: 10.9 m

Wskaźniki pracy

Prędkość maksymalna: 245 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h): 6.8 s
Pojemność zbiornika paliwa: 55 litr
Norma ekologiczna: EURO IV
Zużycie paliwa w mieście na 100 km: 11.3 litr
Zużycie paliwa na autostradzie na 100 km: 6.3 litr
Zużycie paliwa w trybie mieszanym cyklu na 100 km: 8.2 litr
Zasięg: od 490 do 870 km

Zawieszenie i hamulce

Rodzaj hamulców (tył): Hamulce
Przednie zawieszenie: Niezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenie: Niezależna, wiele poprzeczny, Stabilizator przechyłów