Volkswagen Passat B6 (2005 - 2010) Sedan 4-dw. 1.4 TSI MT (122 KM) - dane techniczne i raporty spalania
Sprawdź dodane przez naszych użytkowników raporty spalania dotyczące samochodu Volkswagen Passat B6 (2005 - 2010) Sedan 4-dw. 1.4 TSI MT (122 KM).
Nasi użytkownicy dodali już 2 raportów spalania i opinii na temat Volkswagen Passat B6 Sedan 4-dw. 1.4 TSI MT (122 KM).
Liczba raportów spalania: 2
Śr. spalanie w mieście
9 l/100km
Śr. spalanie w trasie
7.25 l/100km
Śr. spalanie w cyklu mieszanym
8 l/100km
Volkswagen Passat B6 Sedan 4-dw. 1.4 TSI MT (122 KM) - 2009 rok, Autor: Mw, 2017-04-13 16:31:45
Spalanie w mieście: 9 Spalanie w trasie: 7 Spalanie w cyklu mieszanym: 8 Komentarz:
Jazda spokojna
Volkswagen Passat B6 Sedan 4-dw. 1.4 TSI MT (122 KM) - 2009 rok, Autor: nm, 2017-05-05 15:21:37
Spalanie w mieście: 9 Spalanie w trasie: 7.5 Spalanie w cyklu mieszanym: 8 Komentarz:
Długość: 4765 mm
Szerokość: 1820 mm
Wysokość: 1472 mm
Rozstaw osi: 2709 mm
Rozstaw kół przednich: 1552 mm
Rozstaw kół tył: 1551 mm
Masa własna: 1463 kg
Prześwit: 130 mm
Maksymalna pojemność bagażnika: 565 litr
Minimalna pojemność bagażnika: 565 litr
Masa całkowita: 2000 kg
Silnik
Pojemność silnika: 1390 cm3
Moc silnika: 122 KM
Obroty maksymalnej mocy: od 5 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 210 Nm
Typ wtrysku: bezpośredni wtrysk
Układ cylindrów: Rzędowy
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów na cylinder: 4
Rodzaj doładowania: Turbina + kompresor
Obroty maksymalnego momentu obrotowego: 1500 do 4 000 obr/min
Obecność chł.: istnieje
Skrzynia biegów i sterowanie
Ilość biegów: 6
Napęd: Przedni
Średnica zawracania: 11.4 m
Wskaźniki pracy
Prędkość maksymalna: 203 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h): 10 s
Pojemność zbiornika paliwa: 70 litr
Norma ekologiczna: EURO V
Zużycie paliwa w mieście na 100 km: 8.6 litr
Zużycie paliwa na autostradzie na 100 km: 5.5 litr
Zużycie paliwa w trybie mieszanym cyklu na 100 km: 6.6 litr
Zasięg: od 810 do 1 270 km
Zawieszenie i hamulce
Rodzaj hamulców (tył): Hamulce
Przednie zawieszenie: Niezależna, Kolumny Macphersona
Tylne zawieszenie: Niezależna, wiele poprzeczny