Technologiczne wsparcie branży TSL na najwyższym poziomie

Technologiczne wsparcie branży TSL na najwyższym poziomie

Branża transportowa nieustannie rozwija się i zmienia. Tak samo, jak przepisy regulujące wykonywanie zleceń spedycyjnych, za którymi czasami trudno nadążyć. Właściciele firm chcąc odnieść sukces, muszą wykazać się nie lada organizacją, aby na czas dopełnić wszelkich obowiązków i formalności. Marcos Bis to firma stworzona w odpowiedzi na potrzeby branży TSL. Zatrudnieni projektanci, architekci i programiści to pasjonaci, znający od podszewki swoich klientów. Opracowane przez nich rozwiązania technologiczne towarzyszą kierowcom i spedytorom, ułatwiając im wykonywanie codziennych obowiązków.

Prosta aplikacja do trudnych zadań – mSpedytor

Opracowana dla spedytorów i dyspozytorów aplikacja mSpedytor to narzędzie o bogatej funkcjonalności. Przede wszystkim zawsze znają oni dokładne położenie pojazdu i jego odległość od celu podróży. Są informowani alarmami o wszelkich odstępstwach od zaplanowanej trasy, opóźnieniach czy braku dokumentów. Aplikacja zapewnia dwukierunkową komunikację dzięki telematyce. Kierowca pozostaje w stałym kontakcie z dyspozytornią i spedytorem, a komunikator systemu TMS Nawigator, gromadzi archiwum przeprowadzanych rozmów. Spedytor ma możliwość wykonywania i edytowania notatek do zleceń. Posiada również dostęp do załączników przy zleceniu oraz do danych teleadresowych jego uczestników.  Tak szybka i sprawna komunikacja poprzez obsługę prostej w zastosowaniu aplikacji, stanowi ogromne wsparcie i ułatwienie pracy.

Cztery moduły mSpedytor

Aplikacja mSpedytor zbudowana jest z czterech modułów. Pierwszy z nich to mapa. Daje on możliwość zaplanowania optymalnej trasy przewozu z uwzględnieniem kosztów takich jak np. opłaty drogowe. Pozwala także oszacować odległości oraz czas potrzebny na realizację trasy. Drugi moduł to komunikator wspierający wymianę informacji między kierowcą a spedytorem. Każda konwersacja jest archiwizowana i przypisana do konkretnego zlecenia. Moduł trzeci, czyli zlecenia, daje możliwość zarządzania zadaniami i opracowywania najlepszych tras w celu zaspokojenia oczekiwań klienta. Ostatni moduł to kontrahenci. To w nim są gromadzone informacje na temat zleceniodawców, warunków współpracy, dokumentacji (np. faktur) wymienianej podczas realizacji zlecenia. Tak stworzona aplikacja ułatwia analizowanie wykonywanej pracy – pozwala monitorować koszty, etapy i problemy na trasie.