Citroen C5 2 generacja (2008 - 2016) Kombi 5-dw. 1.6 THP AT (150 KM) - dane techniczne i raporty spalania
Sprawdź dodane przez naszych użytkowników raporty spalania dotyczące samochodu Citroen C5 2 generacja (2008 - 2016) Kombi 5-dw. 1.6 THP AT (150 KM).
Nasi użytkownicy dodali już 2 raportów spalania i opinii na temat Citroen C5 2 generacja Kombi 5-dw. 1.6 THP AT (150 KM).
Liczba raportów spalania: 2
Śr. spalanie w mieście
10.5 l/100km
Śr. spalanie w trasie
5.5 l/100km
Śr. spalanie w cyklu mieszanym
7.5 l/100km
Citroen C5 2 generacja Kombi 5-dw. 1.6 THP AT (150 KM) - 2012 rok, Autor: Adam. Zelman, 2019-06-12 18:37:02
Spalanie w mieście: 12 Spalanie w trasie: 5.5 Spalanie w cyklu mieszanym: 7.5 Komentarz:
Jazda spokojna.
Citroen C5 2 generacja Kombi 5-dw. 1.6 THP AT (150 KM) - 2014 rok, Autor: Tomek, 2019-08-22 09:01:09
Spalanie w mieście: 9 Spalanie w trasie: 5.5 Spalanie w cyklu mieszanym: 7.5 Komentarz:
Długość: 4829 mm
Szerokość: 1860 mm
Wysokość: 1479 mm
Rozstaw osi: 2815 mm
Rozstaw kół przednich: 1584 mm
Rozstaw kół tył: 1556 mm
Masa własna: 1609 kg
Maksymalna pojemność bagażnika: 1462 litr
Minimalna pojemność bagażnika: 505 litr
Masa całkowita: 2200 kg
Silnik
Pojemność silnika: 1598 cm3
Moc silnika: 150 KM
Obroty maksymalnej mocy: do 6 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 240 Nm
Typ wtrysku: bezpośredni wtrysk
Układ cylindrów: Rzędowy
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów na cylinder: 4
Rodzaj doładowania: Turbo
Obroty maksymalnego momentu obrotowego: 4000 obr/min
Obecność chł.: istnieje
Skrzynia biegów i sterowanie
Ilość biegów: 6
Napęd: Przedni
Średnica zawracania: 11.5 m
Wskaźniki pracy
Prędkość maksymalna: 210 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h): 10 s
Pojemność zbiornika paliwa: 71 litr
Norma ekologiczna: EURO IV
Zużycie paliwa w mieście na 100 km: 11.1 litr
Zużycie paliwa na autostradzie na 100 km: 5.8 litr
Zużycie paliwa w trybie mieszanym cyklu na 100 km: 7.7 litr
Zasięg: od 640 do 1 220 km
Zawieszenie i hamulce
Rodzaj hamulców (tył): Hamulce
Przednie zawieszenie: Niezależna, wiele poprzeczny
Tylne zawieszenie: Niezależna, wiele poprzeczny