Ford S-Max 1 generacja (2006 - 2010) Minivan 2.0 TDCi DPF AT (140 KM) - dane techniczne i raporty spalania
Sprawdź dodane przez naszych użytkowników raporty spalania dotyczące samochodu Ford S-Max 1 generacja (2006 - 2010) Minivan 2.0 TDCi DPF AT (140 KM).
Nasi użytkownicy dodali już 2 raportów spalania i opinii na temat Ford S-Max 1 generacja Minivan 2.0 TDCi DPF AT (140 KM).
Liczba raportów spalania: 2
Śr. spalanie w mieście
7 l/100km
Śr. spalanie w trasie
5.75 l/100km
Śr. spalanie w cyklu mieszanym
6.75 l/100km
Ford S-Max 1 generacja Minivan 2.0 TDCi DPF AT (140 KM) - 2008 rok, Autor: DFFGFG, 2017-02-09 15:30:31
Spalanie w mieście: 6 Spalanie w trasie: 6 Spalanie w cyklu mieszanym: 6.5 Komentarz:
SPALANIE 6L
Ford S-Max 1 generacja Minivan 2.0 TDCi DPF AT (140 KM) - 2008 rok, Autor: mariusz łyś, 2018-06-29 20:06:01
Spalanie w mieście: 8 Spalanie w trasie: 5.5 Spalanie w cyklu mieszanym: 7 Komentarz:
Długość: 4768 mm
Szerokość: 1884 mm
Wysokość: 1658 mm
Rozstaw osi: 2850 mm
Rozstaw kół przednich: 1578 mm
Rozstaw kół tył: 1600 mm
Masa własna: 1743 kg
Prześwit: 150 mm
Maksymalna pojemność bagażnika: 2000 litr
Minimalna pojemność bagażnika: 285 litr
Masa całkowita: 2505 kg
Nośność: 762 kg
Silnik
Pojemność silnika: 1997 cm3
Moc silnika: 140 KM
Obroty maksymalnej mocy: do 4 000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 320 Nm
Typ wtrysku: Common Rail
Układ cylindrów: Rzędowy
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów na cylinder: 4
Rodzaj doładowania: Turbo
Średnica cylindra: 85 mm
Skok tłoka: 88 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego: 2000 obr/min
Obecność chł.: istnieje
Skrzynia biegów i sterowanie
Ilość biegów: 6
Napęd: Przedni
Średnica zawracania: 11.9 m
Wskaźniki pracy
Prędkość maksymalna: 193 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h): 11.6 s
Pojemność zbiornika paliwa: 70 litr
Norma ekologiczna: EURO IV
Zużycie paliwa w mieście na 100 km: 9.7 litr
Zużycie paliwa na autostradzie na 100 km: 5.7 litr
Zużycie paliwa w trybie mieszanym cyklu na 100 km: 7.2 litr
Zasięg: od 720 do 1 230 km
Zawieszenie i hamulce
Rodzaj hamulców (tył): Hamulce
Przednie zawieszenie: Niezależna, Kolumny Macphersona, Stabilizator przechyłów
Tylne zawieszenie: Niezależna, wiele poprzeczny, Stabilizator przechyłów