Mazda CX-5 1 generacja (2011 - 2015) Crossover 2.2 SKYACTIV-D AT AWD (150 KM) - dane techniczne i raporty spalania
Sprawdź dodane przez naszych użytkowników raporty spalania dotyczące samochodu Mazda CX-5 1 generacja (2011 - 2015) Crossover 2.2 SKYACTIV-D AT AWD (150 KM).
Nasi użytkownicy dodali już 1 raportów spalania i opinii na temat Mazda CX-5 1 generacja Crossover 2.2 SKYACTIV-D AT AWD (150 KM).
Liczba raportów spalania: 1
Śr. spalanie w mieście
8 l/100km
Śr. spalanie w trasie
6 l/100km
Śr. spalanie w cyklu mieszanym
6.9 l/100km
Mazda CX-5 1 generacja Crossover 2.2 SKYACTIV-D AT AWD (150 KM) - 2014 rok, Autor: Maciej, 2018-04-23 00:33:09
Spalanie w mieście: 8 Spalanie w trasie: 6 Spalanie w cyklu mieszanym: 6.9 Komentarz:
Długość: 4555 mm
Szerokość: 1840 mm
Wysokość: 1710 mm
Rozstaw osi: 2700 mm
Rozstaw kół przednich: 1585 mm
Rozstaw kół tył: 1590 mm
Masa własna: 1678 kg
Prześwit: 210 mm
Maksymalna pojemność bagażnika: 1620 litr
Minimalna pojemność bagażnika: 503 litr
Masa całkowita: 2120 kg
Nośność: 442 kg
Dopuszczalna masa z przyczepą: 4120 kg
Obciążenie przedniej/tylną oś: 1145/1085 kg
Silnik
Pojemność silnika: 2191 cm3
Moc silnika: 150 KM
Obroty maksymalnej mocy: do 4 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 380 Nm
Typ wtrysku: Common Rail
Układ cylindrów: Rzędowy
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów na cylinder: 4
Rodzaj doładowania: Biturbo
Średnica cylindra: 86 mm
Skok tłoka: 94.3 mm
Obroty maksymalnego momentu obrotowego: 1800 do 2 600 obr/min
Obecność chł.: istnieje
Skrzynia biegów i sterowanie
Ilość biegów: 6
Napęd: Pełna
Średnica zawracania: 11.7 m
Wskaźniki pracy
Prędkość maksymalna: 195 km/h
Przyspieszenie (0-100 km/h): 10.2 s
Pojemność zbiornika paliwa: 58 litr
Norma ekologiczna: EURO VI
Zużycie paliwa w mieście na 100 km: 6.4 litr
Zużycie paliwa na autostradzie na 100 km: 4.9 litr
Zużycie paliwa w trybie mieszanym cyklu na 100 km: 5.5 litr
Zasięg: od 910 do 1 180 km
Zawieszenie i hamulce
Rodzaj hamulców (tył): Hamulce
Przednie zawieszenie: Niezależna, Kolumny Macphersona, Amortyzatory, Sprężyny cylindryczne
Tylne zawieszenie: Niezależna, wiele poprzeczny, Sprężynowa